Om meg

Bildet mitt
Jeg er en kreativ 68 modell med sans for skapende aktivitet. Kunst og drama fasinerer meg "big time", og jeg håper dette til en viss grad kan reflekteres i mine egne bilder. Jeg henter ofte inspirasjon fra kysten, da jeg opplever at både landskap og lys passer min fotografering utmerket. Jeg driver i tillegg på med inkjet-printing, og printer gjerne på bestilling både egne og andres bilder. Da brukes fotopapir eller lerret/canvas. Disse monteres om ønskelig på blindrammer. Canvasene blir lakket for hånd for å gi ekstra holdbarhet, samt mye bedre finish. Til dette brukes Breathing colour sine produkter, både canvas og coating. Printeren jeg bruker er en 11 fargers Epson pro inkjet 7900 storformatprinter, med det populære K3 blekket fra Epson. Ta gjerne kontakt for tilbud! Tips meg gjerne om det er ting som kan forbedres i bloggen min!:-)

torsdag 17. mars 2011

Frost

I have been posting a new serie here called " F r o s t " Please view the slideshow:-)
Hope you like it!

5 kommentarer: